Menu
0
Gratis verzending vanaf €50,00
Tot 28 dagen retour sturen
Gratis retour bij behoud v.a. €100,- of een voucher ter waarde van retourbedrag
Voor 20:00 uur besteld is zelfde dag verzonden!

Veelgestelde vragen

VERZENDINGEN!

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die voor 20:00 uur worden besteld, worden dezelfde dag verstuurd. Mocht er een artikel niet op voorraad zijn, dan nemen wij altijd eerst contact op met de klant voordat wij je bestelling versturen

 

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?

Kijk altijd goed na wat de track & trace aangeeft, mocht er staan dat het pakje nog onderweg is, dan kan het door drukte vertraagd zijn bij de vervoerder. Mocht er staan dat deze is geleverd, dan dien je eerst navraag te doen bij de buren. Hebben deze ook niks ontvangen? Dan mail ons direct en wij gaan voor je een onderzoek starten en vragen je om 5 dagen geduld te hebben, neem daarna weer contact met ons op.

Je bestelling voor 20:00 uur geplaatst maar nog geen verzendbevestiging ontvangen?

Het kan voorkomen dat er een item van je bestelling ontbreekt om deze direct te kunnen versturen.
Dit word de dag erna altijd nogmaals gecontroleerd in de voorraad. Mocht er onverhoopt een artikel niet meer leverbaar zijn ontvang je van ons een mail met informatie hierover. Wees gerust dit komt maar zelfde voor :)

Betaal ik verzendkosten?

Bestelwaarde onder de €50,- dan wordt er €4,95 verzendkosten gerekend. Mocht je bestelwaarde boven dit bedrag zijn, dan betaal je nooit verzendkosten voor Nederland en België. Andere landen hebben afwijkende verzendkosten.

 

Welke dagen wordt er geleverd?

De bestellingen worden van maandag t/m zaterdag geleverd, let hierbij goed op de track & trace die je van ons ontvangt.

 

Ik mis iets bij mijn bestelling, wat nu?

Kijk altijd eerst goed je pakbon na. Staat het artikel er niet op dan heb je deze niet besteld en ook niet betaald. Mocht je toch iets missen? Dat is helaas niet mogelijk, alle artikelen worden 3 x gescand, bij het picken, sorteren per bestelling en inpakken van je bestelling. Als wij een artikel missen dan krijgen wij geen pakbon en verzendlabel. Alles wordt geregistreerd en wij kunnen de gewichten vergelijken met de vervoerder waarmee het is verstuurd.

 

Kan ik mijn order ook ophalen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Je mag dan eerst even naar [email protected] mailen, voordat je je bestelling plaatst.

 

Ik ben op vakantie maar wil toch wel bestellen, kan het later worden geleverd?

Je dat kan, geef bij de opmerkingen aan wanneer je je bestelling wil ontvangen en wij zorgen hiervoor.

 

Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?

Ja dat kan, mail even wat je wil wijzigen en wij zullen dit voor je aanpassen mits wij aanwezig zijn en je, je wijziging zsm na je betaling aan ons doorgeeft.. Mocht je met achteraf betalen bestellen dan kunnen wij geen adressen aanpassen, want achteraf betalen heeft je bestelling goedgekeurd op het adres wat is doorgegeven.

 

RETOURNEREN

 

Hoe kan ik me bestelling retourneren?

Je kan je bestelling hier aanmelden voor retour https://www.retourneren.nl/merkmeisjeskleding

Vul je ordernummer in en het e-mailadres wat op je pakbon staat, je kan dan inloggen en aangeven welk artikel retour komt en om welke reden. Je kan daarna kiezen voor de gewenste oplossing en kies voor je verzendmethode voor België, dan dien je de stappen te volgen die zijn aangegeven.

Kan ik meerdere bestellingen samenvoegen als retour

Ja dit is mogelijk. Voeg wel graag van iedere bestelling de pakbon toe in de retourzak.

Je kunt voor 1 bestelling een label aankopen en je andere bestelling(en) alleen als retour aanmelden.

Ben ik verzekerd voor mijn retour?

Nee, je bent niet standaard verzekerd voor je retour. Een klant is wettelijk zelf verantwoordelijk voor haar retour, maar wij bieden wel een verzekering aan in ons retourportaal waar je gebruik van kan maken. We raden dit wel altijd aan! Voor België dien je dit te regelen bij Bpost

 

Zijn er kosten aan verbonden?

De retourkosten zijn altijd voor de klant zelf op 2 uitzonderingen na: Mocht het bestelde bedrag boven de €100,- blijven ( je kan niet meerdere retouren combineren voor een gratis retourlabel)dan ontvang je automatisch een gratis retourlabel in ons retourportaal of kies je voor een voucher dan ontvang je per mail na het verwerken van je retour een code van waarde van je retour + retourkosten die zijn gemaakt. Mocht je deze twee opties niet gebruiken, dan kan je je retour al vanaf €1,95 retour sturen. Ben je woonachtig in België en behoud je een aankoopbedrag boven de €100,- behouden dan zullen wij de verzendkosten ad €5,50 ook crediteren. Volg dan wel onze stappen die wij aangeven, retouren die rechtstreeks naar Nederland worden verstuurd zullen wij niet vergoeden. De kosten van retour uit België naar het postkantoor in Hamont (BE) bedragen €5,50.

 

Ontvang ik mijn geld terug?

Je ontvangt altijd je geld terug of de factuur van achteraf betalen wordt aangepast. Mocht je hebben gekozen voor een voucher dan ontvang je een code van ons per mail.

 

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wij verwerken je retour altijd binnen 48 uur. Wanneer wij je retour verwerken, wordt ook automatisch een credit factuur gemaakt en je bedrag wordt teruggestort of de factuur van achteraf betalen wordt aangepast. Je ontvangt dan binnen een paar dagen je geld op je rekening.

 

Moet ik gebruik maken van jullie verzendlabels?

Je bent niet verplicht om gebruik te maken van onze verzendlabels, maar meld wel even je retour aan dan weten wij dat je retour er aankomt https://www.retourneren.nl/merkmeisjeskleding

 

Kan ik een artikel omruilen?

Nee, helaas kun je je bestelde artikel niet omruilen, je dient zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. Mocht er bij je nieuwe bestelling verzendkosten worden gerekend, dan kan je bij opmerkingen aangeven dat het een omruiling betreft, wij zullen de verzendkosten dan crediteren. Dit is alleen geldig als je hetzelfde artikel in een andere maat besteld. Als je een ander artikel besteld, zien wij deze als nieuwe bestelling.

MIJN ARTIKEL IS KAPOT

 

Ik ontvang een vies of kapot artikel

Helaas kan het voorkomen dat een artikel vies of kapot wordt verstuurd, het blijft toch productie werk. Een artikel kan helaas altijd bij productie vies worden of er wordt een productiefout gemaakt. Gelukkig gebeurt dit bijna nooit. Mocht je dit toch meemaken, dan mail ons direct naar [email protected] Wij komen dan snel samen met een passende oplossing.

 

Het artikel is na een paar keer dragen kapot gegaan

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zet duidelijk op de mail naar [email protected] hoe het komt dat het artikel kapot is gegaan en stuur een foto mee. Wij zullen je klacht beoordelen als dit een gegronde klacht is en komen dan samen tot een oplossing

 

Wij scoren met maar liefst een 9.4 op onze webshop, wij zullen altijd een klacht heel serieus nemen en als deze gegrond is met een nette oplossing komen!

KORTINGEN

 

Er is nu een actie maar ik heb kort geleden besteld, kan ik die korting dan nog krijgen?

Helaas is dat niet mogelijk, de actie is alleen geldig op het moment dat de actie online staat. Anders is het voor ons onmogelijk nog met een actie te beginnen

 

Ik heb een code maar die ben ik vergeten, kan ik die nog gebruiken?

Je kan dan altijd mailen naar [email protected] en wij zullen de kortingscode handmatig crediteren

 

SPAARTSYSTEEM

 

Kunnen we bij jullie sparen voor korting?

Ja, je kan sparen voor korting, lees hier de voorwaarden https://www.merkmeisjeskleding.nl/spaarsysteem/

 

KLANTENSERVICE

 

Ik heb een andere vraag, kunnen jullie mij verder helpen?

Wij kunnen je altijd verder helpen, je kan ons mailen naar [email protected] of bellen op +31 (0) 853016052. Wij zijn niet altijd telefonisch bereikbaar, mocht je de voicemail horen dan mail ons voor een snelle reactie.

 

 

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis

Taal & Valuta